Tdzs!
2010. május 28. írta: MedveMenniAmerika

Tdzs!

Amikor a Triumph 2oo4-ben piacra dobta a Rocket III -as cruisert, amibe egy háromhengeres 23oo cm3-es motort csúsztattak be, mindenki el volt alélva, hogy márpedig ilyen motor nincs. Azonban a Boss Hoss már 199o óta kitolta a motortérfogat józan ésszel feldolgozható határát olyan messzire, hogy már csak egy aprócska pontnak tünik. Jelenleg már hat modellel operálnak amelyeket kétféle motorral lehet kapni. A belépő langyibangyi modell egy 57oo cm3-is V8 Chevrolet Corvette motorral van szerelve, amely 355 lóerővel épp elég egy yacht elhúzásához, a másik felnőtt modell 62oo cm3-es (!!!!) V8-as 455 lóerővel, ami nem tudom mire elég, de mindegy is. Ruff kolléga pont lekapott egyet múlt héten, ezért az apropója. És ha azt hinnéd, hogy teljesen értelmetlen Boss Hosst birtolkolni nagyon tévedsz, mert valójában ezzel a motorral tudod a leggyorsabban a világ tudtára adni, hogy van mit kompenzálnod:-)



A bejegyzés trackback címe:

https://medvemenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr407129893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktor 2010.05.29. 14:31:03

nagyon durva
az egy ventillátor az elején, jól látom?

Medve 2010.05.30. 18:02:20

Igen igen, ez az egyetlen motor a világon, amelynek hátulról is látszik a vízhütője:-)

millarca 2010.06.02. 16:21:53

Nagy és ronda :)
süti beállítások módosítása